·212 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Mart 2024 14:23 Kitap için polisiye mi desem, fantastik mi desem, kırık bir aşk hikayesi mi desem ne desem bilemedim:) Hepsinden bir parça var. Kitap akıcı ve sürükleyici ama daha çok ortalardan sonra hızlanmaya başlıyor. Ben öneririm tatlı, keyifli bir kitap.