Kitap nobel ödülü almış yazılacak çok bir şey yok aslında Albüm Camus aynı 'Veba' kitabında olduğu gibi döktürmüş.akıcı dili sizi alıp götürüyo zaten.albert camus kahramanımızın annesinin ölümünden sonra gösterdiği soğukkanlılığı hayatını kendi istediği şekilde devam ettirmesini ve çevresindekilerin kahramanınızı garisediğini ustalıkla kaleme almış.
SPOİLER:Günün birinde gardiyan bana beş aydır hapiste olduğumu söylediğinde ona inandım ama ne dediğini anlamadım. Bana göre hücrenin içine doğan hep aynı gün, yaptığım iş de hep aynı işti.
Keyifli okumalar