10/10
·68 syf.··
Beğendi
·
2017 30. kitabı
Çok ama çok güzeldi.Cidden içimde bir şey parçalandı,burkuldu.Çok derinden hissettim.Zweig zaten psikolojinin zirvesini yazmış bir yazar ve bu eserinde oldukça görüyoruz.Duygularımı alt üst etti diyebilirim.Tüm kitabı çizmek istedim.O cümleler,sözcükler yıktı,geçti beni.Okumanız şiddetle tavsiye edilir.
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.