Çok ama çok güzeldi.Cidden içimde bir şey parçalandı,burkuldu.Çok derinden hissettim.Zweig zaten psikolojinin zirvesini yazmış bir yazar ve bu eserinde oldukça görüyoruz.Duygularımı alt üst etti diyebilirim.Tüm kitabı çizmek istedim.O cümleler,sözcükler yıktı,geçti beni.Okumanız şiddetle tavsiye edilir.