Sonunda bende okudum
Puan vermedi·282 syf.··
2024 2. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 20 Mart 2024 12:38
Evet sonunda bu kitabı bende okudum. Popüler olduğu zamanlar hiç elim gitmemişti popüler kitaplara karşı ön yargım var maalesef. Ama kitap fena değilmiş sevdim ama popüler olacak kadar var mıydı bence hayır orta düzeyde bir kitaptı. Aslında verilmek istenen mesaj çok güzel verilmiş psikolojik buhranda olan bir insanın kendini arama bulma evresini anlatıyor. Kitabı okurken en çok dediğim keşke bizde pişman olduğumuz anlara geri dönebilsek belki geçmişte şunu neden yapmadım diye düşünüyoruz ama aslında onu yapsakta belki mutlu olmayacaktık. Bu duygu güzel işlenmişti. Tavsiye eder miyim ederim bazen sıksa da genel olarak akıcı bir kitaptı.
Edebiyat
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,5bin okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.