Her kitabın da ayrı Bir yere değiniyor ayrı bir incelik ve detay her kitabın da olduğu gibi bu kitapta çok şey kattı bana inceleme mi Yine Selahattin Demirtaş'ın sözüyle bitirmek isterim
Küçükken de Kürttük biz, hatta daha Kürttük.
...İşin doğrusu hiçbirimiz ne okuduk ne yazdık. Aklımız yetmediğinden değil, "dilimiz " yetmediğinden.