Kitaba ilk başladığımda ön yargiliydim. Çünkü efendimizin hayatını kızlarının nazarından ne kadar farklı anlatabilir ki diyordum. Beklentimin tam tersi ile karşılaşmam beni çok memnun etti. Harika bir yorum güzel bir kitap efendimizin hayatını kızlarının gözünden goruyorsunuz. Hatice Kübra Tongar