Puan vermedi·239 syf.··
2024 21. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 21 Mart 2024 15:42
Sevemedim. Yani Amerikan vahsetini anlasamda bu kitapta bircok sey cok sacma. Evet ilk kitabi ama o zamana kadsr bir suru oyku yazmis ve yayinlanmis biri icin bence cok da iyi degildi. Öncelikle Yuzyillik Yalnizlik gibi bir kitapta o kadar karakterle zorlanmadan basa cikmisken konunun kaymasinin boluk porcuk yansitmalar olmasi sebebiyle cok zorlandigim zamanlar oldu. Coklu bakis acisi senaryo olarak baktigimizda guzel olabilir ama kitap olunca hic okunmuyor gibiydi. Tam bir Carrie gecmisi okumadik o bile herkesin farklı gozlemlerinden ele alinmisti. Bence olayin icindeki birkac kisinin agzindan daha yazilsaydi daha iyi olurdu.
GözStephen King · Altın Kitaplar · 20238,2bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.