Beğendiklerim
1. Gizemli Lunapark (Melis BÜYÜKPLEVNE)
2. Modelist (Melisa PARLAK)
3. Çatlak (Ezo Evrim HARSA)
4. Uzay Bunalımı (Emine Nihan ACAR)
Kısmen Beğendiklerim
5. Bizi Birbirimizden Ayıran (Serpil ÜLGER)
6. Korelasyon (Zeynep KAHRAMAN FÜZÜN)
7. Yapay Zeka Manifestosu (Zeynep OKÇU)
8. Opalesans (Selin ARAPKİRLİ)
9. Unelma Gezegeni Eşitlik Devrimi (Şeyda AYDIN)
10. Cam Kemikler (Gizem ÇETİN)
Beğenmediklerim
11. Bir Yeniyetmenin Kuantum Laboratuvarı (Özlem KURDOĞLU)
12. Ayrıcalıksızlar (Deniz ERKARADAĞ)
13. Yuvaya Dönmek (Deniz K. ÜSTÜNDAĞ)
14. Küre (Nurgül ÇELEBİ)
15. Agape (Elif HAMAMCI)