Fournier’den okudugum ikinci kitap oldu. Guzel, sade bir dili ve anlatimi var. otobiyografik bir anlati. Bir cocugun gozunden babasinin farkli durum ve halleri yansitilmis. Begendim tavsiye ederim. Cok kolay okunuyor. Asla Kimseyi Öldürmedi Benim BabamJean-Louis Fournier