Puan vermedi·266 syf.····Okunma: 23 Ağustos 2017 00:26 En çok da ölümün sıradanlaştırılıp hiç bir korku ve acı hissettirilmemesi üzerine yapılan şartlandırma beni dehşete düşürdü. Annesini kaybetmiş Vahşi'nin acısını yaşarken bu şartlandırmaların esirlerine karşı koyma çabası ve gerçek tüm hislerin kaybolmuş olması olağanüstü anlatılmış. Böyle bir cesur yeni dünya da yaşamaktansa eski korkak dünya yı tercih etmekte haklıydı Vahşi. Filminin olmasını ve tekrar bu heyecana kapılmayı istedim okurken.