Yaşamak savaşmak demektir.
Sayfa 244·Kitabı okudu
1000 Kitap
·1 alıntı·
1 +1'leme
·
440 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Evet hem de en zor savaş. Kazanırsan devam edersin, kaybedersen veda edersin. Hangisi bana daha yakın kestiremiyorum.
Gizem Kılıç
Gönderi Sahibi
Ne olursa olsun savaşmak gerek...
Gizem Kılıç o zaman ne olursa olsun yaşamak mı gerek? Ne olursa olsun...