·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2024 00:00 Asla sıkmayan bir yapısı olmasına rağmen çok ara vererek okuduğum için keyif almakta zorlandığım bir kitap oldu. Hikayenin geçtiği dönemde yaşıyormuş hissettiğim gibi geçen yüzyıllarda ne denli farklı yaşam tarzları olabileceğini de düşündürttü. Bitirdikten sonra keşke hafızamdan silinse ve baştan okusam dediğim bir kitaptır.