Yazarın okuduğum ikinci kitabıydı. İlk Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer okumuştum ve kitap kitaplığımın baş tacı olmuştu. O kitapta Mutlu Olmak İsteyen Adam kitabıda kişisel gelişim-roman karışığı bir kitaptı. Tabii ki de Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer kitabını daha çok sevmiştim bu kitapla aralarında dağlar kadar fark var ama bu kitapta 9 puanı hak ediyor. Kitapta bize asıl anlatılmak istenen inanmanın gücü. Kendimize inanırsak başkalarının saçma sapan olumsuz düşüncelerine kulak asmazsak her şeyi başarabiliriz. Yeter ki kendimize inanalım.