10/10
·540 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
Kitap hakkında susmadan saatlerce konuşmak istiyorum. Güzel ve Çirkin anımsatan konusu özgün kurguya harmanlanınca ortaya gerçekten güzel bir kitap çıkmış. Yer yer güldüren, ağlatan, kızdıran bu kitap ikincisi için çıldırmama neden oldu. Karakterlerin mükemmelliği ve yapılan hareketlerin altında yatan ama bizim çok sonra öğrendiğimiz gerçekler... benim için harikaydı. Tamlin ve Feyre yüreğimi dağladı, aslında konuşmak istediğim pek çok şey var özellikle sonradan giren birkaç karakter. Ama spoiler olmaması için söyleyemiyorum. Söyleyebileceğim tek şey mutlaka okuyun. Mutlaka.
Edebiyat
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma
·
10 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sis ve Öfke Sarayı'nı bir an önce okumalısın
Her şey yeni başlıyor :
Tamlin'e fazla bağlanmayalım lütfen