Kahraman Tazeoğlu'nun kitapları Orta öğretim ve Lise gibi dönemlerde okunacak türden. Bana göre hiç bir edebi yönü yok. Üstelik aşk acısı çekiyorsanız, bunalıma sokan kitaplar.
Bu kitabı okumasaydım Kahraman Tazeoğlu'nun yazarlığı aklıma takılabilirdi belki iyidir diye, fakat okuduktan sonra böyle bir fikirde olmayacağım kesin.
İnsanların hislerine göre kitap yazılmamalı bana göre. Aksine insanlar kitaba göre bazı şeyleri hissetmeli. Okuyucunun duygusal boşluklarına göre yazıldığında insanları hayal etmekten uzaklaştırır.
Şöyle bir şeye de değinmeden edemeyeceğim; Kahraman Tazeoğlu'nun kitapları Facebook gibi sosyal paylaşım ağlarında durum paylaşımı yapmak için işe yarar diyebilirim.