Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 29 Mart 2024 07:17 Uzun bir hikaye değil kısa bir roman aslında. Daha tatlı ve sevimli olay örgüsü beklerken kasvetli ve karanlık bir örgüde buldum kendimi. Baş karakterimiz Müzeyyen'i sevemedim. Gerçekten karşımda olsa Müzeyyen yakın hayatıma alacağım bir insan olamazdı belki de. İstediği kadar travma yaşasın bunun üstesinden gelebilmeydi...Çiğdem'e çok yazık oldu.. Hele de yüzleştikleri yerde, geç kalınmış bir hesaplaşmaydı ama olması güzeldi. Sonu aslında yarım değildi,sanat filminin son sahnesi kıvamında bitti.