·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mart 2024 13:38 Kitabı okurken aklımdan sürekli ama sürekli geçen o dizeler….
İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız.
Stefan Zweig