Kitap çok içten çok ince duygularla yazılmış . Bir gün arkadaşlarım okurken birisinden isteyip bende okumaya başlamıştım, ama okumaya başladığım gün kitabı yarılamıştım kitabı okudukça okuyordum. O günde yolculuk yapmam gerekmişti kitap okadar güzeldiki yolculuk bittiğinde tekrar yolculuk yapıp kitabı okuyasım gelmişti.. Teşekkür ediyorum
(Miraç Çarı Aktaş...)