Hayatımda okuduğum en etkileyici kitap diyebilirim. O bir şaheser.. Hukuk öğrencisi Raskolnikov’un odası hala gözümün önünde.Hesaba katmadığı vicdanı neler yaşatıyor. Bugün binlerce can yakıp rahatça dolaşan insanlara bakınca Raskolnikov ne kadar da temizmişsin diyesim geliyor.