8/10
·192 syf.··
2015 56. kitabı
İnsanlar sağlık ve her şeyinin yerli yerinde oluşunun kıymetini bilmiyor. Bu kitapta Christy'nin yerine koydum defalarca kendimi. Dehşete düştüm.' Ben olsaydım ne yapardım? ' diye anlamsız sorular sordum. Kitap güzel ve akıcıydı. Altı çizelecek her gün halimize şükür ya Hak! dedirtecek nitelikte. Fakat şöyle bir konuyu es geçmeyeyim ; İnsanların değişmesi için aile, çevre ve duyarlı insanlar gerekli. Eğer sizi teşvik etmeyen ve yönlendirmeyen insanlar yoksa tek başınıza yapabilecekleriniz bu durum için sınırlıdır. bu yüzden Christy çok şanslıydı. Ona hep destek olan özellikle annesi olmak üzere kocaman bir aileye sahipti.
Edebiyat
Sol AyağımChristy Brown · Nemesis Kitap · 201794,9bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.