Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 31 Mart 2024 13:20 Bu kitap mitolojiye olan ilgimi artırdı. Sırf bu yüzden bile okumaya değer olduğunu düşünüyorum. Kitabı okurken Yunan mitolojisi, Truva savaşı, gibi konularda ön bilgi sahibi olursanız kitap sizi daha da içine çekecektir.
Kirke kenarda köşede kalmış ismi çok da duyulmamış bir tanrıça. Bu kitapla birlikte onun varlığını tanıyor, var oluşsal sancılarına tanık oluyoruz. Bir evlat, bir çocuk, bir anne, bir kadın, bir aşık oluşundan kendimize de bir pay çıkarıyor, yaptığı hataları anlıyor, empati kuruyoruz. Sonunda kendini bulması, varlığının farkına varmasıyla biten kitap, kendi kişisel varoluş yolculuğumuza da katkı sağlayacağı için okunmalı, okutulmalı…!