8/10
·318 syf.··
2024 10. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2024 16:44
Büyük umutlarla başladım kitaba. Ve yarıya kadar muhteşemdi. Devamıda kötü değildi ama tavan yapmış bir anlatımda düşüşü farketmek biraz uzaklaştırdı beni kitaptan. Yine de iyi ki okudum. Hasan Sabbah bölümleri çok iyiydi. Kitapların içeriğinden fazla bahsetmeyi sevmiyorum. Çünkü bana denk geldiğinde okuma merakım gidiyor. Tavsiye ederim her ne kadar sonlarına doğru zorlansamda iyi bir eser. İyi okumalar...
Edebiyat
SemerkantAmin Maalouf · Yapı Kredi Yayınları · 202574,9bin okunma
·
685 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.