·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2017 18:54 Çok sevdiğim bir kitap oldu.Sevmemin en büyük nedenlerinden birisi gerçek hayatta yaşanması muhtemel şeylerin geçmesiydi ve bu beni baya etkiledi diyebilirim.Yazar kendini okutturuyor.Betimlemelerini çok ağır yapmasa da o sadelikle iyi bir iş çıkarmış.Kitabı bitirdiğimde içimdeki o duygunun tarifini anlatamam.Tebessüm ede ede kapattım kitabın kapağını.Tavsiyemdir.