10/10
·376 syf.··
Beğendi
·
2017 31. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 25 Ağustos 2017 18:54
Çok sevdiğim bir kitap oldu.Sevmemin en büyük nedenlerinden birisi gerçek hayatta yaşanması muhtemel şeylerin geçmesiydi ve bu beni baya etkiledi diyebilirim.Yazar kendini okutturuyor.Betimlemelerini çok ağır yapmasa da o sadelikle iyi bir iş çıkarmış.Kitabı bitirdiğimde içimdeki o duygunun tarifini anlatamam.Tebessüm ede ede kapattım kitabın kapağını.Tavsiyemdir.
Edebiyat
TersyüzAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 20172,507 okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.