Önceden iyi bir Elif Şafak okuruydum. Ama son kitaplarında değindiği klasikleşmiş konular, ülkenin geleceğinden endişelenen aydın imajı sıktı. Bu kitap da onlardan biri. Havva'nın üç kızı diyor fakat sadece bir karakter üzerinde yoğunlaşılmış ve o karakter de nedense uç noktalarda olan diğer iki kız değil de hep "araf"ta kalmış olan kız oluyor. Bu romanla birlikte vakit ayıracağım çok daha değerli kitaplar ve yazarlar olduğunu hatırladım.