F.

@pompeii
Keşke, diye geçirdim içimden o an, keşke kente birlikte dönebilseydik. Keşke sana yapmaman gereken hatalardan bahsedilme, kendini başka insanların anılarının arasında zamanın bile dışladığı köksüz bir zavallı gibi hissetmene engel olabilecek şeyler söyleyebilme imkanım olsaydı.
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.