35 yaşında evli 2 çocuk annesi bir okuyucuyum yani orada yazanları çocuk yetiştirmede kullanmayacagim.okumasamda ne nasil oluyor biliyorum.yinede teşekkürler ince düşünceniz için.
Müstehcen kısımları içimizden okursak kimse duymaz ama bilmiyosunuz ki âsıl zararı kendimize ve okuduğumuzu duymadıkları halde yetiştireceğimiz insanlara veriyoruz