Dizilerinden bildiğim bir yazar Gülseren Hanım.
İlk defa yazdığı bir kitabı okuma fırsatım oldu. O kadar naif kelimelerle ifade ediyor ki düşüncelerini, hayran olmamak elde değil. Yaşanmış bir hikayeyi farklı isimlerle aktarmış bizlere.
Okurken, kişilerle empati kuruyor, yer yer de kendimizi sorgulamamıza sebep oluyor.
Herkesin hikayesi farklı bu hayatta, her tercih hikayenin gidişatını değiştiriyor. Kimimiz kendi hayatımızda başrol oyuncusu olduğumuzun bilincindeyken,kimimiz başrol olmayı reddedip başkalarının bizim için yazdığı hikayeyi yaşamayı tercih ediyoruz ne yazık ki.
Yaşanan acılara yüklenen anlamlar farklı olsa da ,her hikayenin kahramanları farklı olsa da hepimizi ortak paydada buluşturan acılarımız değil mi?
Birçoğumuz Ayşa'yız, birçoğumuz Ali'yiz ve birçoğumuz Doğan'ız aslında. Okurken kendinizden bir parça bulacağınıza eminim.
Umarım bu taciz, tecavüz, şiddet ve psikolojik şiddet bir gün son bulur. Kadınlar kadınlığını, çocuklar çocukluğunu özgürce, ruhlarına ve bedenlerine işlemiş acılar olmadan yaşayabilir...
Kırmızı PelerinGülseren Budayıcıoğlu