Çok fazla söylenecek birşey yok aslında. Kurgu ve anafikir dikkat çekiciydi.
Bundan önce Kız Kardeşim İçin adlı kitabını okumuş biri olarak, acemice yazım stili vardı.
Karakter arası geçişler isim ve tarihle ayrılmamıştı mesela.
Birçok uyduruk yazarın saçma romanlarının yanında elbetteki yüksek bir yerdedir ama kolayca empati yapabildiğim pek karakter yoktu. Belki Nathaniel, belki birazcık Caleb...
Jodi'nin hiçbir kitabını okumamış olanlara başlangıç olarak tavsiye ederim.
Benim gibi Yapboz'dan sonra yazdığı romanlardan birini okuyanlar da okusunlar tabi :)
Ancak beklentinin biraz aşağıda tutulması daha iyi olacaktır.