Yaşadığım hayat boyunca ... 21 yıldır ... Bu kitaba bayıldım mutlaka sen de okumalısın , şu kitabı 1 günde şu gibi içtim , bunu hiç beğenmedim ya öbürü gerçek bi eser dediğim severek , sevmeyerek okuduğum ne kadar kitap varsa hepsinin " ANASI " diye hitap edeceğim ve hiçbir zaman tekrar tekrar okumaktan bıkmayacağım bir Şaheser ... İyi ki Kürk Mantolu Madonna ile tanıştırdın beni Sabahattin Ali