Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 27 Ağustos 2017 21:56 Kitabın sonuna 20 sayfa kala (otobüste) gözlerim doldu, okuyucular eğer gerçekten kitabı anlayarak ve yaşayarak okuyorlarsa anlamamaları mümkün değil, keşke sonunda yüzümü güldürseydi daha çok severdim diye düşünüyorum bu kitabı ama olsun yine de güzel yazılmış ve duygusu yüklü olan bir kitap, okuyun...