8/10
·306 syf.··
2017 9. kitabı
Kitap gerçekten insani etkileyen, aslında bizim için, yaptigimiz küçük bir hareketin bir başkası için ne kadar büyük sonuçlar doğurabileceğini anlatmayı amaçlayan bir kitaptı. Kitabi okurken benim hissettiğim duygu ise çoğunlukla öfkeydi. Ana karakter yaşadığı şeylerden dert yanarken yaptığı hataları tekrar etmesi, kendi karakterine-kimligine sahip çıkmak yerine bunu sürekli karşı taraftan beklemesi beni sinirlendirdi. Maruz kaldığı zorbaliklara asla dur demediği gibi kimsenin ona yardim etmesine de izin vermedi. Bence ölümü için ne kadar 13 kişiyi suçlamış olsada Hannah'i o noktaya getiren kendisidir. Basta söylediğim neden dışında bana gore kitap öz saygının ne kadar önemli olduğunu da gösteriyor.
Edebiyat
Ölmek İçin On Üç SebepJay Asher · Artemis Yayınları · 20174,098 okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.