Abdullah ÖZDEMİR
@drabdullahozdemir
Takip Et
Çocuk hematoloji servisinden bir nöbet hatırası..
567 beğeni
·
2 +1'leme
·
12,3bin Gösterim
13 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Abdullah ÖZDEMİR
Gönderi Sahibi
Çok yoğun bir servis nöbetiydi. En ufak bir ayrıntıyı atlamamak adına bütün notlarımı detaylı tuttum. bir ara fark ettim ki kalemden mürekkep taşmış ve elim bu hale gelmiş :) Bazen yoğunlukta dünyadan kopabiliyor insan..
29
Kayıpkitaplarülkesi
Şifa olan eller sanata dönüşmüş diyelim:)
4
Gizle
Nazlı
Hematoloji okuyunca daha yeni öğrendiğim hastalığım yine aklıma geldi :( lösemi
4
Önceki 4 yanıtı göster
Nazlı
İnşallah
1
2 yanıtı göster
Gizle
Pınar
Demek ki güzel insanlar o güzel atlara binip gitmemiş daha 😊😊
2
Neslihan
😊