Çocuk hematoloji servisinden bir nöbet hatırası..
·
2 +1'leme
·
12,3bin Gösterim
13 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Abdullah ÖZDEMİR
Gönderi Sahibi
Çok yoğun bir servis nöbetiydi. En ufak bir ayrıntıyı atlamamak adına bütün notlarımı detaylı tuttum. bir ara fark ettim ki kalemden mürekkep taşmış ve elim bu hale gelmiş :) Bazen yoğunlukta dünyadan kopabiliyor insan..
Şifa olan eller sanata dönüşmüş diyelim:)
Hematoloji okuyunca daha yeni öğrendiğim hastalığım yine aklıma geldi :( lösemi
İnşallah
Demek ki güzel insanlar o güzel atlara binip gitmemiş daha 😊😊