Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 29 Ağustos 2017 10:38 Öncelikle bu yazarın okuduğum ilk kitabıydı, sanırım alışık olmadığımdan olmalı ilk 10-20 sayfa konuşmalar ve olay düzeni sanki bir bütün gibi değil de kopuk kopuk anlatiliyordu, anlayamadım hatta "bu ne ya?" dedim, kitapta asıl olay gerçekleştikten hemen sonra bu anlatım düzene girdi ve kendini hiç bozmadı tek sıkıntım buydu çünkü, onun dışında evet okunabilir ama bir john verdon gibi etki vermiyor açıkçası, 2 kitabı daha var elimde yazarın, onları da okuduktan sonra sanırım kafamda netleşecek :) okuyun en azından merak duygunuz on plana çıkıyor.