✩°。 ⋆⸜00.00₊˚⊹
7/10
·432 syf.··
2024 7. kitabı
·
22 saatte okudu
·
Okunma: 08 Nisan 2024 20:43
Kitap, yazarını sevdiğim için başladığım bir kitap oldu. Seriyi de set olarak aldığım için hepsini okuyup yorumlayacağım. Öncelikle anlatım güzel, ama ana karakterimiz 'Nazlı' ya ben bu kadar depresif olduğu için artık çok sinirlenmiştim. Çocuk da salak diyordum, sevmeye devam etmeye çalışıyor ama ilişkileri çok toxic gelmişti bana. Ezel, Nazlı'ya vaktini, sevgisini, parasını, okulunu, kalbini vermişti, ama Nazlı, Ezel'e hiçbir şey vermemişti. Ben kitap böyle devam edecek diye çok korkmuştum ve üzülmüştüm -kitap boşuna gidecek diye- ama sonlara doğru raylar yerine oturdu. Arkadaşlar, Ecem'e ben o kadar gıcığım ki. Bir türlü düzelemedik kızcağız ile. Neyse, en sevdiğim karakter hastanedeki Nazlı'ya moral veren kız oldu. 2. cildimizde onun ve Baran'ın hikayesini okuyacakmışız. Yüreğim kaldırır inşallah, ben kitaplarda en ufak yerlerde ağlamaya başlıyorum da. Ayrıca kitapta o kadar fazla alıntı var ki, yani öyle böyle değil. Her satır, birer alıntı yapılabilecek kıvamda. Ama yazarın bazı cümleleri o kadar devrikti ki, anlatamam. Bir cümlede resmen 4 yüklem ama 1 tane sadece en sonda nokta gördüm. Kafa karıştırıcı oldu benim için. Onun dışında en başta ilişkileri çok hızlı başladı, ama nedenini sonra anlıyorsunuz. Benim için ortalamaydı, keyifle okudum. Öneriyorum. 00:00 Biri Sizi Düşünüyor N. G. Kabal
00:00 Biri Sizi DüşünüyorN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20208,6bin okunma
·
90 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.