Haklı olanı güçlü kılamadığınız için güçlü olanı haklı kıldık. Kitabı okuduğum zamanlarda bu sözü bütün her yere yazıp,kullanmıştım :) Kitap çok çok çok çok güzel bir kitap ,coğrafyanın kader olmadığı bir dünya dileğiyle. İçimi cız ettirdiği çok bölüm olmuştu.