5/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2017 34. kitabı
·
7 saatte okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2017 16:34
Ne çok nefret ettim ne de bayıldım.Orta bir kitaptı ve hislerim olumlu yönde.İnsanların ne kadar zalim ve acımasız olduğunu okudukça içim daraldı.O kadar mı vahim durum diye düşünmeden edemedim.İçim acıdı ve üzüldüm. Akıcı bir kitaptı ve su gibi bitti.Farklı kişilerin bakış açısından görmemiz de gayet güzel ve anlaşılır yapmış kitabı. Herkesin seveceğinden emin değilim ve belli bir yaş üstünde olmanız gerektiği kanısındayım.
Edebiyat
Alice Hakkındaki GerçekJennifer Mathieu · Yabancı · 2016646 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.