Puan vermedi·288 syf.··Beğendi
· Çocukluk yıllarımda okumuş olduğum bu kitap psikolojideki pollyannacılık sendromuna isim veren bir eser.Psikoloji otoritelerinin psikolojik bir hastalığa böyle bir isim vermesi ne derece doğru tartışılır.Yalnız "mutluluk oyunu"nu oynayan insanların çokluğu ve günümüz modern hayatın korkutuculuğu karşısında mutluluğun sığınabilecekleri tek liman olduğu gerçeği unutulmamalı diye düşünüyorum.Mutlu olmak en azından mutlu olmaya çalışmak herkes için faydalı bir uğraş bence ve hayat mutsuzluk için oldukça kısa.Bu arada kitabı okumayı ihmal etmeyin derim.Iyi okumalar...