Sabahattin Ali,gerçekten her karakteri içinde betimleyerek son derece başarılı olmuş. Herkesin içinde bir parça kendini bulacağı bir kitap diye düşünüyorum.Dili son derece akıcı ve tespitler,psikolojik tahliller çok iyi. Daha ilk sayfalardan içine çekiyor kitap insanı gerçekten.