Felsefeye başlangıç mahiyetinde bir kitaptır.Okuru sıkmadan vermek istediği mesajı vermektedir.Kurgusu da insanı kendine çekmektedir.Kitapta bazı yerlerde karşılıklı konuşurken kimin konuştuğu belli olmamaktadır, konuşma parantezleri bazen rastgele verilmiştir.Ortaçağ felsefesinde islam felsefesinden bir gıdım bahsedilmemiş oluşunu yazarın bilgisizliğine yoruyorum.
Ayrıca kitap bitirildikten sonra da bir süre el altında bulunması gereklidir(Çoğu felsefeci hakkında özet bilgilerinden dolayı).Felsefe hakkında bilgilerimiz artınca Ahmet Cevizci vb rahatlıkla incelenebilir.