Benim için yeri hep bambaşka bir yerde olacak olan o kitap.. O kadar içerlemiştim ki okurken. Bir şeylere öyle çok kızdım öyle çok sitem ettim ki okuduğum süreç boyunca.. Bir insan bir insanı ne kadar sevebilir diye düşünürken aslında bunun bir sınırının, bitişinin olmadığını, 'koşulsuz" sevginin hiçbir kalıba sığdırılamayacağını ama aynı zamanda sevilmenin de nasip işi olduğunu, sevilmemenin ne kadar iç burkan bir şey olduğunu bir kez daha öğrendim..