Parça parça okuduğum bir kitap oldu
2/10
·690 syf.··
2024 18. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2024 15:49
Gerçekten genel manada olay örgüsü karmaşık ve ben genel olarak kitabı sıkıcı buldum. Olasılıksız'dan sonra çok daha iyi bir kitap beklerdim ama beklentimi karşılamadı, kitabın atlayarak toplam anca %40 ı kadarını okuyabildim. Ama maalesef üzgünüm, olasılıksız tadı alamazsınız asla :)
Edebiyat
EmpatiAdam Fawer · April Yayıncılık · 202337bin okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.