·690 syf.····Okunma: 18 Nisan 2024 15:49 Gerçekten genel manada olay örgüsü karmaşık ve ben genel olarak kitabı sıkıcı buldum. Olasılıksız'dan sonra çok daha iyi bir kitap beklerdim ama beklentimi karşılamadı, kitabın atlayarak toplam anca %40 ı kadarını okuyabildim. Ama maalesef üzgünüm, olasılıksız tadı alamazsınız asla :)