Puan vermedi·576 syf.··
2023 40. kitabı
Natsume Soseki'nin okuduğum 3.kitabı ve bu kitap en çok övülen kitabı olduğu için epey merak ediyordum. Kitap, “Ben bir kediyim. Henüz bir adım yok.” diyerek başlıyor ve 500 küsur sayfa boyunca bir kedinin gözünden olayları dinliyoruz. (Hayvansever biri olarak birçok yerde yüreğim sızladı, belirtmeden geçemeyeceğim). Gerek uzunluğu gerek içeriği sebebiyle yavaş yavaş okunması gereken bir eser bence. Özellikle sonlara doğru felsefi düşünceler hakim. Herkese hitap eden bir kitap olduğunu düşünmüyorum, benim için ağır bir kitaptı diyebilirim.
Edebiyat
Ben Bir KediyimNatsume Soseki · Panama Yayıncılık · 2018568 okunma
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.