10/10
·198 syf.··
Beğendi
·
2024 140. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2024 13:05
Bitirdiğimde iyi ki okumuşum dediğim bir kitap.O kadar samimi yazmış ki sayfalar fark etmeden bitiyor.Onun anılarını yazarkenki üslubu sizi kitap içine daha çok çekecek. Geçmiş hakkında ve birçok önemli Türkiye konumuza da değiniyor. Kitabın ismi o kadar sıcak gelmişti ki...Gülümseten bir kitap olduğunu düşünmüştüm.Kimi zaman gülümsetmedi diyemem ama daha çok acıttı içimi.Gözlerim dolarak okudum kimi satırları,boğazım düğümlendi...Ölümün o karanlık kucağına düşen ve geride kalanların alışmaya çalıştıkları burukluklarına tanık oldum.Kitap bir dönem taşrada çalışmış bir hekimin anılarından oluşuyor,kalemi öyle acı ki canınız yanıyor ama yazdıkları burnunuzun dibindekiler.Masum bir köy çocuğunun anıları var kimi zaman,kitaplarla tutunuyor küçücük dünyasında.Bazen de Türkiye'nin yakın tarihinin çektirdiklerini anlatmış tüm çıplaklığıyla.Siyah beyaz fotoğraflar gibi hüzünlü..
1000k
Peri GazozuErcan Kesal · İletişim Yayınevi · 20196bin okunma
·
1 +1'leme
·
630 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.