7/10
·138 syf.··
Beğendi
·
2017 5. kitabı
Okurken Neriman'da bir parça kendimi sezdiğimden olsa gerek kitabı sevdim. Neriman'da tıpkı benim gibi iki uç nokta arasında kendini arıyor, iki zıtlık, iki ayrı merkez... Biri içgüdüleri biriyse istekleri. Ruh hallerini yansıtış biçimini çok sevdim Peyami Safa'nın. Ama sanki sonu biraz hızlı bitiyor. Onun dışında genel söylemin aksine ben sonunu romantik değil oldukça gerçekçi buldum, "olması gerektiği gibi."
Edebiyat
Fatih HarbiyePeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 202057,2bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.