Okuduktan sonra vay be dedim,ne acılar var. Biz(herkesi işin içine katmıyorum) bunca bolluk içinde arayıp tarayıp kafamıza takacak birşeyler buluyoruz,ama tabii 'insan elinde olmayanı ister' diye yazıyordu bir dergide,)bir çok kitapta da yazıyor tabii). Bir mahallenin bunca acıya göğüs germesi takdire şayan bir çaba, tabii bunu okutmak,kitabı elimden bırakmama müsaade etmeden okutmak daha da büyük bir çabanın eseri. Çok güzel bir kitap,yine de Tarık Tufan'ın diğer kitapları arasında birazcık sönük kalmış diyebilirim,iyi okumalar: )