Puan vermedi·320 syf.··Beğendi
· Bukowski ne kadar elestirilse de bu kitabiyla bir o kadar da yalin bir dille kadınlarını, kendini ve duygularini tüm çıplaklığıyla anlattigi bir eser. Ne demiş üstad : " Varoluş titreşen dayanılmaz bir şeyken zaman kıpırtısızdı. "