·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2017 00:00 Böyle kitaplara genelde çok önyargılyımdır. Ama Büşra YILMAZ'ın 4N1K kitabını da okumuştum ve o eğlenceli kitabı okuduktan sonra bunu nasıl okudum bilemiyorum :D Kitap genel olarak melankolik ama kesinlikle sürükleyici. Bence psikolojiniz güçlüyse 13 yaşında da 33 yaşında da okuyabilirsiniz.
NOT: Bir süre etkisinden çıkamayabilirsiniz.