·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Aralık 2023 07:05 Kahvelerime eşlik eden uzun soluklu bir okuma oldu.Sonlara yaklaşırken hiç bitmese dedim.
Yazar kitaplar ,karakterler, mekanlar ve duygulardan bahsederken bana yaşlandığımi hissettirdi.Her yerden anı yığıldı önüme.Iyiki okudum.Tekrar tekrar okunur.