·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Nisan 2024 23:00 İyi ile kötünün, melek ile şeytanın kadim savaşı. Başlangıç tarihini bilemediğimiz gibi biteceği tarihi de kestiremediğimiz büyük savaş. İyilik korkaklıktan mı ibarettir? Kötü olan insanlar sadece daha cesur olanlar mıdır? Yaptıklarının arkasında durabilenler ve kendisini gerçekten tanıyanlara mı kötü deriz? İnsan özünde kötü müdür? Bu cevapsız soruların kurcalandığı güzel bir Coelho eseri. Bu soruların cevabını ise "Her şey bir özdenetim sorunuydu. Ve insanın nasıl bir karar vereceği sorunu. Başka bir şey değil." diyerek veriyor. Ancak kitabın ve hayatın içinde de sıklıkla ortalığı karıştıran esas mesele hâlâ soru işaretleri altında ezilmekte. İyi nedir, kötü nedir?