10 üzerinden 11 verdiğim bir kitap. Her nesil ve çağda okunmalı. Arka arkaya iki kere okunmalı. Not tutarak, kısımlar hakkında duygu ve düşünceler not edilerek okunmalı. Eminim yaşı 20 üzeri olan herkes biz bunları yaşadık diyerek okuyacaktır. Kitabın özeti: sömürü düzeni bu.